Wervingscampagne

Met Wervingscampagnes vul je de vacature in

In de huidige arbeidsmarkt zijn er talloze vacatures die steeds weer moeilijk blijken te zijn om in te vullen. Zijn de juiste kandidaten gewoonweg niet (meer) te vinden? Uiteraard is dat niet zo! De uitdaging in de huidige markt bij bepaalde vacatures is het grote verschil tussen vraag en aanbod. Daarnaast zijn de mogelijkheden om te laten zien dat je op zoek bent naar een nieuwe kandidaat erg groot. 

Hoe vind je in de huidige arbeidsmarkt je kandidaat? Met een Wervingscampagne! Wat is dat? Een Wervingscampagne betekent in dit geval dat er diverse online kanalen intensief worden ingezet om de vacature in te vullen. Met onze kennis en ervaring van Marketing en onze doelgroepen weten wij aan de juiste knoppen te draaien. Dit vergroot de kansen van slagen aanzienelijk. 

Waarom werkt onze Wervingscampagne?

Een wervingscampagne bij Flox betekent dat er voor 6 weken een specifieke focus is op de desbetreffende vacature. Team Sales en Marketing zijn intensief bezig met de campagne om deze tot een succes te maken. Naast deze focus maken we gebruik van diverse kanalen waar Flox ervaring in heeft. Denk hierbij aan sociale kanalen zoals Facebook, Instagram of LinkedIn, maar ook aan vacaturebanken zoals Indeed en Nationale Vacaturebank. Het gebruik van deze kanalen noemen we ook wel multichannel. Het inzetten van mutlichannel kan een krachtig middel zijn om de juiste kandidaat te vinden en deze ook te intresseren.

Ben je geïnteresseerd naar wat wij voor jou kunnen betekenen? Neem gerust contact met ons op!